söndag 29 mars 2009

Ja, som ni kanske läste på min andra blogg... så har jag börjat blogga här.. igen!

Igår var det Earth Hour. Jag var inte hemma, och dom vela inte släcka ner. Men jag hade släckt alla lampor i lägenheten innan jag drog.. så det räknas väl? Jag såg några bilder ifrån stora byggnader som hade släckt ner. Den var rätt häftigt! Sånt här borde man kanske göra en gång i månaden eller en gång om år i alla fall.

Skulle ut på järnvägs igår.. men gick aldrig. Vi kollade på Sverige-Portugal och det var en bra match. Det var bra att dom inte förlorade i alla fall. Vi spelar mot Serbien(?!) på onsdag tror jag. Hoppas på vinst då. Men om igår... dom andra drog på järnvägs medanst jag och Daniel stannade kvar och kollade klart på matchen. Sedan gick vi hem och kollade lite på Småstadsliv och sedan sov. Och sov gjorde vi länge.. ända till kvart i 12 idag tror jag. Sedan låg vi i sängen ända till klockan 4 idag. Skönt att sova ut riktigt.

Har varit en skön söndag. Jag och Daniel tog en promenad och hämtade bilen. Skönt väder ute! Men nu ser det ut som att det har börjat snöa. Tusan också! Vill att all snö ska försvinna nu.

Ha en härlig söndagkväll!

Inga kommentarer: