måndag 30 mars 2009

Sitter i skolan just nu och jobbar med projektarbetet. Jag skriver på rapporten och Therese målar på tavlorna. Hoppas på att kunna skriva klart rapporten idag! Men måste bli klar med tavlorna först för att kunna slutföra den. Vi ska sitta kvar och jobba ända till kl 17:00. Då kommer Daniel och hämtar oss här, sedan drar vi till ämbarbo. Jag och Daniel ska käka hemma hos mamma idag, köttfärslimpa på menyn! Härligt.

Ikväll måste jag jobba med en Sv B uppgift som jag fick idag. Den ska tydligen in imorgon. Så nu blir det till att jobba på, men det var bara en personligt brev till ett jobb som man skulle söka. Så det går nog bra! Kanske kan använda det brevet när jag söker jobb i verkliga livet också. He he.

Och måste bara säga att det är sjukt vad med muskler Jason Statham har. Om ni har sett filmen Death Race, så har ni sett scenen när han drar sig uppåt med armarna när han håller en stång. Man ser hur muskulös hans armar och rygg är. Helt sjukt!

Och ikväll är det Ballar av stål på Kanal 5. Alltid lika roligt, he he.
Vi hörs kanske senare.

Dagens låt:
Mando Diao - Never seen the light of day

Inga kommentarer: