lördag 4 april 2009

I fredags så hade jag en lektion, och den var från 08:50 till 10:20. Mycket härligt! Jag och Therese gick ner på Ljusdal i det sköna vädret.. gick och lämnade Daniels plånbok som han hade glömt hemma på morgonen. Kollade lite på skor och så vidare.. sedan gick hon hem och jag gick hem till Mikaela som var hos Tobias. Vi kollade på Catch me if you can. Mycket bra film!

Gick sedan hem och gjorde mig i ordning en sväng innan Therese kom och vi drog hem till Sandra där vi skulle förfesta, hade trevligt och sedan drog vi ut på järnvägs. Var en rolig kväll!

Idag så har jag ätit lunch med mamma, Janne och Mikaela. Sedan tog jag och Daniel en promenad i det fina vädret och hämtade bilen hemma hos Robin. Har även suttit på balkongen och haft det skönt idag. Solen har lyst på som bara tusan!

Käkade hemma hos Dan och Elisabeth senare på dagen, eftersom Tobias och Annelie var hemma i Ljusdal under helgen. Jag åt dock inge mycket alls, var fortfarande proppmät efter lunchen.

Nu på kvällen så har jag och Daniel tagit det lugnt. Har kollat på Marley & Me och jag grät som ett litet barn på slutet. Det var så hemskt! Jag fick gå och snyta mig flera gånger.. och tårarna bara rann! Hehe. Men det var en bra film.

Imorgon kväll ska vi på en konsert i Färila-kyrka som typ halva släkten är med i! Det är alla låtar ifrån Rock-operan Jesus Christ Superstar som vi var med i när jag var liten. Ska bli roligt att se!

Men nu har jag skrivit så fingrarna har glödit... vi hörs imorgon!

OCH GRATTIS HEATH LEDGER, SOM SKULLE
HA FYLLT 30 ÅR IDAG! VILA I FRID.
4 april 1979 - 22 januari 2008

Inga kommentarer: