tisdag 7 april 2009

Jag sitter i skolan just nu och har multimedia, har precis haft betygsnack och det gick skitbra! Härligt... för mig i alla fall, he he.

Och solen har äntligen kommit fram idag. Såg så kallt och mulet ut i morse, så jag tog vinterjackan! Det kommer jag nog få ångra senare när solen lyser på för fullt. Men skönt är det med sol! Helt underbart.

Igår gjorde jag en egen liten påskmiddag... fast bara äggen, köttbullarna och potatisen. Eller, vi hade ingen potatis så det fick bli mos. Inte lika gott, men det dög. Och idag ska vi hem till Dan och Elisabeth och äta som det verkar.

Är hur trött som helst och huvudet dunkar! Men jag kan inte lata mig, när jag kommer hem måste jag jobba med 2 uppgifter som jag ska lämna in. Även en tredje.. men det behövs inte göras idag. Det ska jobbas med vecka 17 och 18. Men det skadar inte att göra det klart i tid!

Och ingen Desperate Housewives ikväll... för det är hockey! Men det är också bra, så det blir nog lika trevligt ändå. Även fast det inte är Frölunda som spelar. Och Färjestad leder med 2-1 i matcher... jävla skitlag!

Ha en bra dag!

Inga kommentarer: