måndag 13 april 2009

Oj, vilken helg det har varit! Det har varit skit roligt och mätt har jag varit hela tiden tror jag! I fredags klev vi upp tidigt och åkte ut på växnan för att sitta på isen i det fina vädret och dricka lite cider. Det var trevligt och till slut åkte vi hem till mig och Daniel, där det typ fortsatte.. sedan var vi hos Frida, Save och Styf! Det var en skit trevlig kväll i alla fall.

I lördags åkte vi hem till mormor i Bollnäs och åt påskbord med släkten.. var skit trött, då det var påfrestande för kroppen att festa i 15 timmar i streck. Men i alla fall.. vart hur mätt som helst! På kvällen så var jag, Daniel, Robin, Linn, Samuel och Mikaela här och spelade Scene it! Jag och Daniel vann hela tiden... :)

På söndagen så vaknade jag och duschade och gjorde mig i ordning innan vi skulle hem till morfar och Christine i Färila för att äta ännu ett påskbord. Vart ännu en gång mätt så att magen höll på att spricka! Men gott var även det. På kvällen så kom Lillill hit och vi tog ett glas på balkongen och pratade... vandrade sedan hem till Tobias där vi hade spelkväll med han och resten av dom 12 stycken som var där! Hade mycket roligt och skrattade hur mycket som helst.

Idag så har jag varit hemma hos mamma och ätit påskmat..... Ja, ni läste rätt!!! Ännu en gång... även efterrätt som på alla andra påskborden. Hualigen, vad man känner sig uppsvälld efter denna helg. Tur att den bara är en gång om året. Sedan så har jag och Mikaela varit och solat.. och boxades lite i gymmet. Sen åkte vi hem till mig och Daniel, och jag fick pedikyr av henne och det är hur skönt som helst. Älskar att bli ompysslad! Fast vem gör inte det.

Nu har i alla fall Mikaela dragit. Och jag och Daniel ligger i sängen och ska sova. För imorgon åker jag tidigt till Sundsvall med mamma, Linn och Mikaela för att leta balklänning!

Om ni har orkat läst ända hit... ha en trevlig kväll/natt!

1 kommentar:

linn sa...

svar: ja fast synd om han "jim" :) jaha, är den inte ganska ny?