torsdag 2 april 2009

Idag så har vi haft film-dag på bilden. Vi alla visade upp videon som vi hade gjort. Tyckte alla hade gjort ett bra jobb, hur roligt som helst att kolla på! Sedan fick vi sluta klockan 12. Men jag och Therese satt kvar och skrev klart rapporten och lämnade in den till Kattis. Sedan så gjorde vi klart för vårat "föredrag" som vi ska ha imorgon. Vi tänkte ju prata om Gaza, men det är så invecklat allting... om hur det började och varför dom håller på.

Kom hem runt 15:00 idag. Diskade och gjorde klart i köket, sedan satt jag mig vid datorn ett tag och kollade på Lillills bilder ifrån Polen. Dom har kommit hem därifrån nu. Jag vela också åka dit!! Lycko-ostar!!! Såg även ett skit roligt klipp på aftonbladet om Johan Palm's fans. Haha, dom var helt hysteriska och grät och skrek! Ha ha.

Har även lagt in massa filmer på dvdn nu. Hur bra som helst när man kan lägga in filmer på ett USB och stoppa in det i dvdn och kopiera över! Hur bra som helst. Då har man ett filmbibliotek där. Har ca 160 GB att lägga in filmer på! Toppen!

Ha en trevlig kväll.

1 kommentar:

Lions sa...

nej , det är skit mellan mig och ken, men vi försöker göra det så bra som möjligt, ingen av oss vill att vi ska må dåligt, synd bara att det finns en fet jävla fittjävel ifrån ljusdal som vägrar att sluta förstöra.. :( Nej, jag vill inte heller må dåligt,orkar inte göra det längre... :(:( Älskar dig gumman och tackar gudarna för att jag har dig <3